Letos se je BMW ponovno združil s Christophom Waltzom, dvakratnim dobitnikom oskarja. V oglasu igra “sodobnega Grincha”, ki se skuša za vsako ceno izogniti božičnemu praznovanju, a hkrati je bil vabljen na ‘sestanek’, za katerega se izkaže, da je v resnici božična zabava.
![]() |
![]() |
Igralec je že prej sodeloval z blagovno znamko za njihov NEXTGen 2020. Zdaj je igral skupaj z Oliverjem Zipsejem (predsednik upravnega odbora BMW AG), avtomobilsko vplivnico Alex Hirschi (bolje poznana kot Supercar Blondie), modno oblikovalko Alex Chung in Kaijem Langerjem, ki je vodja oblikovanja pri BMW i.
![]() |
![]() |
![]() |
Uraden videoposnetek je BMW objavil na svojem YouTube kanalu, hkrati pa je Alex Hirschi pokazala, kaj se je zgodilo v ozadju. Na posnetku je moč opaziti en kup čudovitih modelov, ki še danes stojijo v BMW Weltu. Med njimi pa je BMW X3, oblečen v popolnoma mat črno barvo. Supercar Blondie nam daje kratek vpogled v razkošno notranjost. BMW Vision Next 100, konceptno vozilo, je prav tako bilo parkirano v podzemni garaži, vendar se eksplicitno ne prikazuje v oglasu.
Tudi Alex je nad snemanjem zelo navdušena in nervozna, saj ima v reklami nekaj vrstic, na setu pa je veliko več ljudi, kot jih ima običajno ob sebi na snemanju. Njena scena vključuje razkritje novega avtomobila. Medtem ko se pogovarja s kamero, kot to običajno počne v vseh svojih videoposnetkih, Christoph Waltz priteče mimo, ko se skuša izogniti božični zabavi. Alex deluje razburjeno in pravi: “Tukaj snemam. Kaj se dogaja?”
Bavarsko podjetje ni edino, ki je ob praznikih izdalo reklamo, je pa naredilo res prijeten ter prazničen videoposnetek.
Vir: BMW Group