BMW Group je v sodelovanju s Christophom Waltzom ustvaril božnični oglas!

0
Avtomobilska podjetja vstopajo v praznični duh, nedavno pa je BMW ustvaril video, ki je bil posnet v Bavarski prestolnici.

Letos se je BMW ponovno združil s Christophom Waltzom, dvakratnim dobitnikom oskarja. V oglasu igra “sodobnega Grincha”, ki se skuša za vsako ceno izogniti božičnemu praznovanju, a hkrati je bil vabljen na ‘sestanek’, za katerega se izkaže, da je v resnici božična zabava.

Igralec je že prej sodeloval z blagovno znamko za njihov NEXTGen 2020. Zdaj je igral skupaj z Oliverjem Zipsejem (predsednik upravnega odbora BMW AG), avtomobilsko vplivnico Alex Hirschi (bolje poznana kot Supercar Blondie), modno oblikovalko Alex Chung in Kaijem Langerjem, ki je vodja oblikovanja pri BMW i.

Uraden videoposnetek je BMW objavil na svojem YouTube kanalu, hkrati pa je Alex Hirschi pokazala, kaj se je zgodilo v ozadju. Na posnetku je moč opaziti en kup čudovitih modelov, ki še danes stojijo v BMW Weltu. Med njimi pa je BMW X3, oblečen v popolnoma mat črno barvo. Supercar Blondie nam daje kratek vpogled v razkošno notranjost. BMW Vision Next 100, konceptno vozilo, je prav tako bilo parkirano v podzemni garaži, vendar se eksplicitno ne prikazuje v oglasu.

Tudi Alex je nad snemanjem zelo navdušena in nervozna, saj ima v reklami nekaj vrstic, na setu pa je veliko več ljudi, kot jih ima običajno ob sebi na snemanju. Njena scena vključuje razkritje novega avtomobila. Medtem ko se pogovarja s kamero, kot to običajno počne v vseh svojih videoposnetkih, Christoph Waltz priteče mimo, ko se skuša izogniti božični zabavi. Alex deluje razburjeno in pravi: “Tukaj snemam. Kaj se dogaja?”

Bavarsko podjetje ni edino, ki je ob praznikih izdalo reklamo, je pa naredilo res prijeten ter prazničen videoposnetek.

Vir: BMW Group

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code