J.D. Power je izvedel njihovo tako imenovano APEAL raziskavo (Automotive Performance, Execution And Layout), kjer je BMW na presenetljivo visokem drugem mestu.

Raziskava APEAL za leto 2019 meri predvsem voznikovo emocionalno navezanost na avtomobil in njihovo navdušenost nad samim vozilom skozi kar 77 različnih atributov. Merijo vse od občutka moči, ko stopijo na stopalko za plin, do občutka luksuza in udobja, ko se usedejo v vozniški sedež. Skupaj se vseh 77 karakteristik sešteje v točke, največ pa jih je mogoče doseči 1.000.

Raziskava poteka že štiriindvajseto leto zapored in bazira na odzivih od februarja 2019 do maja 2019, kjer so skupno zbrali skoraj 68 tisoč različnih mnenj lastnikov, ki so svoje mnenje podali po 90 dneh lastništva novega vozila. Študijo, ki dopolnjuje letno raziskavo začetne kvalitete J.D Power, pri svojem delu uporabljajo številni svetovni proizvajalci vozil. Ti na podlagi te raziskave dizajnirajo in razvijajo vozila, ki bodo njihovim kupcem še bolj privlačna in jim tako pomagajo sprejeti odločitev, s katero bodo še bolj zadovoljni, njihova pripadnost znamki pa bo še večja.

V tej raziskavi z 891 točkami prepričljivo vodi nihče drug kot nemški Porsche, presenetljivo pa se je na drugo mesto (izenačeno z znamko Genesis) z 868 točkami povzpel bavarski BMW in tako prehitel vse konkurente. Audi (867 točk) je za njim zaostal zgolj za eno točko, Mercedes Benz (858 točk) pa za 10. Tako so vsi pripadniki nemške trojice nad industrijskim povprečjem tako za celotni trg (818 točk), kot tudi za trg luksuznih vozil (853 točk). Morda je ravno tukaj še največje razočaranje Lexus, ki ponavadi vodi v raziskavah o zadovoljstvu uporabnikov, tukaj pa je pristal celo pod povprečjem trga luksuznih vozil.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code