Dr. Jürgen Guldner, podpredsednik sektorja za tehnologijo vodikovih celic verjame, da bodo cene avtomobilov, ki jih poganja vodikova gorivna celica drastično padle.

Dejal je, da se bodo avtomobili s pogonom na vodik cenovno spustili na enako raven, kot avtomobili s klasičnim pogonom na fosilna goriva. Med intervjujem za The Telegraph, kjer je govoril o načrtih znamke BMW glede gorivnih celic, je Guldner razkril, da BMW dela že na tretji generaciji tehnologije vodikovega pogonskega sklopa in to le pet let po tem, ko so leta 2015 to tehnologijo začeli razvijati skupaj s Toyoto.

“Pripravljeni smo začeti pospešeno delati na tretji generaciji z jasnimi cilji, da zmanjšamo stroške do te mere, da bomo lahko konkurenčno vstopili na trg. Nekje leta 2025 računamo, da se bo cena izenačila s konvencionalnimi vozili, če pogledamo načrte Japonske in Koreje, pa ravno tako vidimo, da to izenačitev vsi pričakujejo ravno med letoma 2025 in 2030,” je dejal Guldner.

Eden izmed načinov za drastično zmanjšanje stroškov avtomobilov s pogonom na vodikovo celico je zagotovo ta, da se čim bolj zmanjša uporaba platine, ki se sicer uporablja pri izdelavi majhnih gorivnih celic znotraj celotne vodikove celice. V letu 2022 BMW pričakuje, da bo na trg že lansiral avtomobil BMW X5 FCEV s tehnologijo, ki so jo že prikazali s konceptom i Hydrogen Next FCEV lani v Frankfurtu. Prototipi, ki jih trenutno testirajo, imajo že med 400 in 480 kilometri realnega dosega, Guldner pa zatrjuje, da bodo kmalu zmogli narediti tudi preko 550 kilometrov le na vodik. BMW X5 FCEV bodo ravno tako sledile ‘vodikove različice’ modelov X6 in X7.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code