V prihodnosti bomo lahko izbirali med avtomobili, ki nas bodo sami vozili okoli in tistimi, ki jih bomo še vedno vozili mi. BMW izgleda še vedno računa na slednje, zato si prizadevajo kar najbolje vključiti voznika.

V BMW Weltu je BMW javnosti predstavil Vision M Next konceptni avtomobil, ki prikazuje najnovejše tehnološke dosežke znamke. “BMW Vision M Next ponuja vpogled v prihodnost športne vožnje. Če je Vision iNEXT pokazal kako bo avtonomna vožnja spremenila vsakodnevno življenje, pa je Vision M Next tukaj, da pokaže najnovejšo tehnologijo in obenem pokaže, da je lahko vozniška izkušnja v prihodnosti tudi bolj pristna in vznemirljiva. Pri obeh modelih je fokus predvsem na ljudeh znotraj avtomobila“, je dejal Adrian van Hooydonk, višji podpredsednik oblikovalskega oddelka pri BMW.

Če se osredotočimo na predstavljeni koncept lahko vidimo, da so njegovi oblikovalci navdih zagotovo črpali pri ikonskem BMW Turbo in poleg vključili tudi nekaj modernih elementov iz BMW i8. Ledvički sta tokrat (na srečo) majhni v obliki dveh rezil, skozi celoten koncept pa lahko najdemo športne dodatke iz recikliranih karbonskih vlaken. Vidimo lahko tudi t.i. Laser Wire prednja žarometa in zadnji dve luči v enaki tehnologiji, celoten videz pa lepo zaključijo tri dimenzionalna platišča in zadnje okno v stilu BMW M1.

Znotraj najdemo širok nabor tehnologije za prepoznavo obraza, ki omogoča, da se avtomobil odklene samodejno, ko k njemu pristopi voznik. Notranjost je povsem minimalistična, z namenom, da se voznik povsem posveti vožnji. Med materialni lahko najdemo vse od pletenih sintetičnih vlaken do anodiziranega aluminija. BMW je uporabo usnja z namenom obdržal na minimumu, zato ga lahko najdemo samo na točkah kjer se voznikove in potnikove roke dotikajo avtomobila. Preostanek avtomobila je oblečen v Midnight Blue mikrovlakna, ki izgledajo in delujejo izjemno podobno usnju.

Pri takem avtomobilu pa je seveda najbolj pomembno, kako hitro gre in kako se pelje. BMW Vision M Next ima Power PHEV (plug in hybrid electric vehicle) pogonski sklop, ki omogoča izbiro med električnim štirikolesnim pogonom in samo zadnjim pogonom, kjer kolesa lahko poganja samo elekrtika ali ji pomaga bencinski štirivaljnik. Sistemska moč tako znaša 600 konjskih moči, kar pomeni kar 300 kilometrov na uro končne hitrosti in tri sekunde do stotice. Električni doseg tako znaša okoli 100 kilometrov na uro, kar pomeni, da je avtomobil idealen tudi za mestna središča kamor so dovoljeni le avtomobili z ničelnimi emisijami.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code