Nedavno so se na spletu končno začeli pojavljati prvi vtisi o novih brutih z bavarskega portfelja, ki razkrivajo tudi realne zmogljivosti.

BMW X5 M in X6 M v različicah Competition, poganja poznani 4.4 litrski turbobencinski osemvaljnik, ki s pomočjo dveh turbin proizvaja kar 625 konjskih moči in 750 Nm maksimalnega navora. Zahvaljujoč osem stopenjskemu M Steptronic avtomatskemu menjalniku in M xDrive štirikolesnemu pogonu, naj bi bilo navkljub ogromni masi, to dovolj za pospešek do stotice v vsega 3,8 sekunde.

To je dovolj, da osramoti večino italijanskih superšportnikov prejšnjega desetletja, ter prehiti tudi večino avtomobilov, ki trenutno zasedajo portfelj M divizije. Zelo impresivno, še posebej za avtomobil, ki z voznikom tehta skoraj dve toni in pol, a tudi to še ni vse. Med poplavo prvih vtisov s testiranj novih X5 M in X6 M, so se našli tudi taki, ki so z natančno opremo izmerili dejanske pospeške do stotice in prišli do zanimivih ugotovitev.

BMW X5 M Competition in X6 M Competition sta namreč še precej hitrejša v resnici, kot na papirju. Pri nekaterih je merilna oprema pokazala celo 3,4 sekunde do stotice, kar pa je že na ravni Ferrarija 458 Italia. Britanski Carwow, ki je sicer do 60 milj na uro (96 kilometrov na uro) dosegel podoben čas, pa je šel še korak naprej in izmeril tudi pospešek do 100 milj na uro, kar znese približno 161 kilometrov na uro. Do te hitrosti je BMW X6 M Competition prišel v le osmih sekundah, kar je hitreje kot prva generacija Audija R8 z vgrajenim 5.2 litrskim desetvaljnikom.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code