Leto 2018 se počasi bliža koncu, BMW pa objavlja zelo vzpodbudne številke.

V Novembru je za znamko BMW v smislu prodajnih številk padlo kar nekaj rekordov. Dvig globalne prodaje pa niti ni tako zanimiv kot opazovanje rasti prodaje določenih modelov. Generalno se je na mesečni ravni prodaja povečala za 0,8 odstotka na 222.462 prodanih vozil, v kolikor pogledamo letno raven, pa se je ta številka dvignila za 1,3 odstotka kar skupno nanese 2.258.159 prodanih vozil. Če vzamemo le znamko BMW je povečanje prodaje v novembru še večje. To s 189.281 prodanimi vozili znaša kar 1,6 odstotka.

November 2018 je bil tudi mesec, ko je bilo s strani BMW koncerna prodanih največ električnih in elektrificiranih vozil v zgodovini obstoja znamke, kar kaže na lepo prihodnost znamke. Vsak peti BMW serije 5 prodan v novembru je bil hibridni, skupno pa je prodaja dosegla 14.676 avtomobilov, kar predstavlja kar 26,1 odstotno povečanje v primerjavi z istim mesecem lani.

Na letni ravni so s 125.365 prodanimi električnimi in elektrificiranimi avtomobili na lepi poti, da konca leta dosežejo svoj cilj 140 tisoč prodanih elektrificiranih vozil (40% več kot lani). BMW i3 je s prenovo doživel novo renesanso in zabeležil mesečno rast kar 17 odstotkov, medtem ko se tudi Mini Countryman, BMW serije 2 Active Tourer in PHEV X1 (prodaja le na Kitajskem) niso odrezali slabo, saj so hibridne različice predstavljale okoli 10 odstotkov prodajnih številk.

Absolutni zmagovalec pa je zagotovo BMW X3 katerih so le v novembru prodali 22.547, kar pomeni neverjetnih 96,9 odstotno povečanje v primerjavi z istim mesecem lani. Glavni razlog je seveda povsem nova generacija BMW X3, vendar ogromne prodajne številke še vedno nakazujejo na to, da je BMW skupaj sestavil res odličnega SUV-a.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code