Pri poplavi prevelikih ledvičk, informacij ter slik novih generičnih modelov bavarskega velikana, smo za vas pripravili galerijo slik večne klasike – M3 E30.

Ta vrhunsko ohranjen M3 je v originalu zapustil tovarno v barvi Salmon Silver, danes pa ga lahko občudujemo v – na kožo mu pisani – rumeni barvi. Spremenjena zunanjost vključuje tudi zatemnjena stekla, zatemnjene HID (high intensity discharge) žaromete, zatemnjene smernike, v črno pobarvano sprednjo masko, drug pokrov sprednjega odbijača z oblikovanimi zračnimi kanali in dodan zadnji spojler iz ogljikovih vlaken. Model krasijo 17-palčna platišča Forgestar s pnevmatikami Hankook Ventus V12 EVO2.

Številne predelave zmogljivosti tega umetniškega dela prispevajo k edinstveni privlačnosti tega unikatnega primerka. Na avto so dane zavore Brembo z navzkrižno izvrtanimi diski in pletenimi nerjavečimi linijami, Racing Dynamics nosilec stolpa, vzmeti H&R, blažilniki Bilstein, Ireland Engineering »sway bars« itd…

Kot razkriva naslov tega članka, je ikona nemškega proizvajalca vozil iz 2,3-litrskega štirivaljnika prešla na večji 3,2-litrski vrstni šestvaljnik in šeststopenjski ročni menjalnik iz E36 M3. Nov je tudi izpušni kolektor s keramično prevleko, hladilnik Fluidyne in sklopka UUC Motorwerks ter lažji vztrajnik.

Avtomobil je bil marca 1993 prijavljen kot ukraden, nekaj časa zatem pa k sreči tudi najden. Pred tem je bil registriran v New Yorku, Pensilvaniji, New Jerseyju, Arizoni, Južni Karolini in Kaliforniji. Trenutno ima prevoženih približno 14500 kilometrov, čeprav ni jasno, ali je številka namenjena šasiji avtomobila ali motorju. Poročilo Carfaxa kaže tudi na neskladnost kilometrov od leta 2013 dalje.

Neglede na zgodovino avtomobila je objektivno gledano M3 E30 neminljiva klasika in prava avtomobilska erotika, s katero si pri današnji poplavi avtomobilov brez karakterja, zlahka spočijemo oči in se vrnemo v čas, ko so bili avtomobili delani z dušo in srcem.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code