Večji prtljažnik, xDrive, samodejni menjalnik ter petstodeset "konjev" čistega užitka!

Ameriški spletni blog BMWBLOG.com, je ponovno objavil upodobitev prihajajočega zastavonoša BMW M3 Touring. Zadnjo upodobitev je izdelal umetnik Sugarchow.

Poročali smo že o zelo težko pričakovanem letu 2022 za bavarskega proizvajalca vozil. Športni oddelek z najhitrejšo črko na svetu – M -, bo praznoval svojo 50. obletnico, ob tej priložnosti pa ima divizija M načrtovanih kar nekaj prvencev. Začeli bomo s predstavitvijo najmočnejšega pogonskega sklopa pri električnem BMW iX M60, proti koncu leta pa bomo priča prvencu priključno hibridnega SUV BMW XM, ki se bo začel proizvajati kot prvi namenski model divizije M vse od slavnega BMW M1.

Med tema dvema bo izšlo tudi visoko zmogljivo vozilo, ki so ga navdušenci čakali na ogled že več desetletij. In kot pričakovano govorimo o slavnem BMW M3 Touring, ki bo končno serijski model in ne enkraten, kot je bil v primeru M3 E46, ki je še danes razstavljen v bavarskem Garchingu.

Ker gre za upodobitev osebe, ki ni na nikakršen koli način povezan z BMW Group, lahko dejanska realizacija oblikovanja nekoliko odstopa, kar je pa vseeno malo verjetno, sodeč po vohunskih fotografijah, ki smo jih videli do danes. Ker konkurenti v segmentu že več let, celo desetletja ponujajo tovrstne praktične športne avtomobile, bo M3 Touring resnično težko pričakovan izdelek izpod rok bavarskih inženirjev.

Znano je, da model z večjim prtljažnikom in 3-litrskim vrstnim šestvaljnikom sploh ni bil načrtovan, vendar je nekdanji izvršni direktor divizije M, Markus Flasch, velik promotor projekta v razpravah z visokimi uradniki podjetja. Sčasoma je dobil zeleno luč za delo na projektu in verjamem, da bo vozilo dodelano do zadnjega vijaka in bo na voljo izključno v močnejši Competition preobleki s sistemom xDrive in samodejnim menjalnikom.

Proizvodnja naj bi se začela novembra 2022 in logika nam pravi, da bo M3 Touring temeljil na posodobitvi aktualne serije 3, kar pomeni, da bi moral imeti iDrive 8 in druge spremembe, načrtovane za posodobitev trojke. S prihodom v drugo polovico proizvodne serije G21 lahko to pomeni le, da bo imel športni karavan relativno kratko življenjsko dobo približno treh let.

 

Vir: Adrian Padeanu, BMWBLOG.com

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code