Že vse od predstavitve nove serije 3 se pojavlja mnogo govoric o prihajajočem modelu BMW M3. Govori se o ročnem menjalniku, zadnjem pogonu, xDrive pogonu....Konec! Končno lahko z gotovostjo potrdimo pogon in izbiro menjalnikov za prihajajočo generacijo BMW M3.

Že nekaj časa vemo, da bo imel novi BMW M3 neke vrste štirikolesni pogon in da bo obenem opcijsko obdržal tudi ročni menjalnik, nismo pa vedeli točno v kakšni kombinaciji. Sedaj imamo razjasnjeno. Glede na zanesljive vire, naj bi nova generacija BMW M3 dejansko ponujala kar dve različici z različnimi pogonskimi sklopi. Ena bo imela pogon speljan le na zadnjo os, druga pa na vsa štiri kolesa preko xDrive štirikolesnega pogona.

Pred tem smo mislili, da bo bil M3 kot standardno opremljen s štirikolesnim pogonom in bo xDrive štirikolesni pogon le ponujal način kjer bomo lahko izbrali pogon le na zadnji kolesni par tako kot pri večjem bratu BMW M5, sedaj pa vemo, da temu ni tako. Kupili bomo namreč lahko ločeno  BMW M3 sDrive ali BMW M3 xDrive. To je odlična novica za prave entuziaste saj bodo lahko obdržali zadnji pogon skupaj z vsemi varnostnimi sistemi in ne bodo deležni le t.i. drift načina kjer je vsa elektronika izklopljena in pri tolikšni moči za povprečnega voznika ne ponuja ravno najvarnejše zabave. Dobre novice za puriste pa se ne zaključijo tukaj. V BMW M3 sDrive bo namreč možno izbrati tudi ročni menjalnik, medtem ko bo xDrive različica opremljena izključno z avtomatskim. Dvokolesno gnana različica bo sicer imela tudi nekaj manj moči od štirikolesno gnane. Koliko še ni znano, vendar to ne bi smelo odvrniti pravih entuziastov.

Ob debiju bo že takoj na začetku ponujena tudi različica Competition, ki pa bo na voljo le s štirikolesnim pogonom in avtomatskim menjalnikom. Druge spremembe bodo precej podobne tistim, ki smo jih videli že na modelu M5 Competition. Torej manjši prirastek v moči, boljše vzmetenje, bolj športno naravnan štirikolesni pogon in nekoliko boljši krmilni mehanizem.

Prvič v zgodovini bo imel BMW M3 torej na voljo kar dva pogonska sklopa. To je v bistvu zelo pametna poteza saj še vedno omogoča, da je BMW M3 prava izbira za entuziaste v tem razredu, če si to želimo, obenem pa bo dal misliti tudi ljudem, ki bi ponavadi gledali v smeri Audi RS4 zaradi njegovih ‘vse vremenskih’ zmogljivosti. Komaj čakamo, da izvemo še več!

Vir: bmwblog.com

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code