BMW ima težavo z ustvarjanjem dobička, zato bo med drugim tudi ukinil široko paleto modelov.

Finančni rezultat prvega četrtletja 2019 je bil za BMW sicer vredu, pa vendar daleč od njihovih najboljših predstav. Če pogledamo dejstva, je od leta 2015 tudi cena njihove delnice padla iz 122 € na samo 65 €, kar predstavlja 47 odstotni padec. Tudi lanski dobiček se je zmanjšal za 22 odstotkov na 6.2 milijarde € in ravno zato sedaj predstavljajo množico ukrepov med katerimi so se nič hudega sluteči, znašli tudi nekateri modeli, ki jih ne bo več moč kupiti.

BMW, tako kot Audi in Mercedes, zelo težko ustvari dobiček pri avtomobilih, ki stanejo manj kot 40 tisoč €. BMW serije 1, serije 2 in vstopne različice serije 3 vsi prispevajo zelo malo k končnemu dobičku podjetja. Zato so se odločili, da v prihodnje ne bodo več proizvajali tri vratne serije 1, BMW serije 2 Gran Tourer in BMW serije 3 GT, morda bolj presenetljivo pa se bojo ‘odkrižali’ tudi BMW serije 7 s kratko medosno razdaljo, BMW Z4 in obeh dvovratnih različic serije 8.

Če ne bi bila BMW serije 6 GT gospodu Reithoferju tako pri srcu, bi z letom 2024 prenehali izdelovati tudi to. BMW serije 8 Gran Coupe bo s podaljšano serijo 7 najverjetneje preživel to selekcijo, dobro pa kaže tudi majhnemu BMW X2. Morda zanimiva novica je ta, da so končno potrdili povsem nov model BMW X8, ki ni samo kupejevska različica orjaka BMW X7. Namesto tega je uprava dala zeleno luč za športnega crossoverja, ki bo na voljo ekskluzivno v M Performance ter X8 M različicah, kot prvi pa bo ponudil tudi M Power hibridni model, ki pogonskemu sklopu doda 170 konjski elektro motor in 60 kWh veliko baterijo, ki omogoča električno vožnjo do 100 kilometrov. Kaj pa vi pravite na vse to?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code