Elektrifikacija je očitno svojo pot našla tudi v velike in zmogljive dizelske različice.

Od maja naprej, bo BMW v modelih X5 in X6 z oznako xDrive40d ponudil blago-hibridni pogonski sklop, ki naj bi izboljšal zmogljivost, ter obenem zmanjšal porabo in izpuste. Različice 40d namreč za pogon uporabljajo enak 3.0 litrski dizelski šestvaljnik kot šibkejše različice z oznako 30d, vendar od slednjih ponujajo več moči. Kar 340 konjskih moči, če smo natančni poleg tega pa bo majhen elektromotor, ki bo obenem služil tudi namesto zaganjača, prispeval še dodatnih 11 konjskih moči.

Tako bo to postal najmočnejši dizelski pogonski sklop v ponudbi, saj naj bi sicer močnejšo različico M50d s 400 konjskimi močmi, zaradi njene kompleksnosti umaknili iz ponudbe. Tako bosta od šestvaljnih dizelskih različic ostali le dve, ta in 30d, ki ponuja sicer skromnejših 265 konjskih moči. Blago-hibridni pogonski sklop bo prvič omogočal tudi t.i. sailing funkcijo, ki se od klasičnega ‘jadranja’ (coasting) razlikuje v tem, da se motor na notranje izgorevanje povsem ugasne, saj lahko 48V baterija hibridnega sistema zagotavlja energijo za poganjanje vitalnih funkcij kot sta zavorni in krmilni mehanizem ter klimatska naprava.

BMW tako trenutno vodi v dizlih, ki so kompatibilni s standardom RDE2. X5 in X6 40d ne bosta pri tem nobena izjema, vseeno pa bosta za ‘zeleno misleče’ po našem mnenju še vedno bolj privlačni priključno-hibridni različici 45e, ki združujeta 3.0 litrski bencinski šestvaljnik z večjim in močnejšim elektromotorjem, ki zagotavlja tudi možnost vožnje izključno na električni pogon.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code