Nedavno smo se vrnili iz letošnjega ženevskega avtosalona v sodelovanju z BMW Group Slovenija, ki za nas zagotovo predstavlja enega izmed vrhuncev letošnjega leta, obenem pa smo lahko preizkusili tudi bencinsko gnanega BMW X2, ki je milo rečeno presenetil.

Ženevski avtosalon je zagotovo med največjimi svoje vrste in s tem tudi ena izmed najbolj zaželjenih avtomobilskih prireditev na svetu. Avtomobilski proizvajalci vsako leto predstavljajo zadnje novosti iz sveta avtomobilizma ter izkoristijo priložnost, da svetu pokažejo kaj v tem trenutku zmorejo. Letos sva ekipo sicer sestavljala le dva, v Ženevo pa naju je tokrat pripeljal simpatični kompaktni športni terenec BMW X2. Potovanja sva se oba zelo veselila, saj je že vsako potovanje z avtomobilom zgodba zase, nisva pa bila najbolj prepričana nad izbiro avtomobila, ki so nama ga dodelili. Najin BMW X2 je namreč nosil oznako 20i, opremljen pa je bil tudi s štirikolesnim pogonom xDrive, zato sva se nekako bala ogromne porabe in pomanjkanja navora ob premagovanju velikih višinskih razlik ob vzponu do tunela pod Mont Blancom, saj se za dolge poti takega značaja ponavadi mnogo bolje odrežejo dizelski agregati. Vseeno sva bila zelo vesela, da gre za bencinski motor saj so nam, avtomobilističnim novinarjem, le ti zagotovo bolj pri srcu.

Iz Ljubljane proti Ženevi sva odrinila v hladnem ponedeljkovem jutru že ob 6:00 uri zjutraj. Za začetek ob tako zgodnji uri sva se odločila predvsem zaradi tega, ker sva se na avtomobilski salon lahko dobro pripravila že dan prej, se dobro naspala in bila tako zjutraj povsem spočita ter pripravljena na tak izziv, kot je eden največjih avtomobilskih salonov na svetu. Ob pritisku tipke za zagon motorja sem se že takoj navdušil nad rohnenjem motorja in pomislil na vse prihajajoče dogodivščine, ki naju čakajo v naslednjih treh dneh. Hitro sva začela skoraj 950 kilometrsko pot, saj sva dobro vedela, da naju lepotci znamke BMW na avto salonu že nestrpno pričakujejo! Ker sva ekipo tokratnega potovanja sestavljala samo dva, glede prtljage ni bilo nobenih težav. Prtljažnik BMW X2 namreč sprejme zavidljivih 470 litrov kar je bilo v najinem primeru iskreno še preveč, v primeru podrtih naslonjal zadnje klopi pa lahko ponudi kar 1.355 litrov. Po mirnem začetku poti, naju je prvi postanek čakal ob Gardskem jezeru, natančneje v mestu Sirmione, kjer sva si ogledala tudi prečudovit grad Scaligera. Ta je bil zgrajen na ostankih poslopij rimskega imperija v času Beneške republike, današanjim obiskovalcem pa ponuja edinstveno destinacijo za kratek izlet, saj je sama lokacija na samem koncu majhnega polotoka sredi jezera, enostavno vrhunska! Seveda  ni šlo brez nekaj fotografij, pa čeprav nama vreme ni bilo ravno naklonjeno.

Nisva se zadržala dolgo saj sva komaj čakala naslednji večji postanek – dirkališče Monza, ki je bil skorajda povsem ob poti do Ženeve. Ko sva se bližala dirkališču, na žalost ni bilo slišati nobenih cvilečih gum ali glasnega rohnenja motorjev, kot sva morda pričakovala, pa vendar nama je srce vseeno takoj začelo biti hitreje, ko sva zagledala dirkališče v vsem svojem sijaju! Ogledala sva si stezo in izkoristila priložnost tudi za sprehod po legendarnem asfaltu stare ovalne steze v Monzi, kar si štejem v veliko čast.

Ker se vreme še vedno ni popravilo sva hitro zbrala vtise, švignila v avtomobil ter nadaljevala proti Ženevi. Med vožnjo skozi severno Italijo sva občudovala lepote gora in obenem izkoristila priložnost, da sva avtomobil za popestritev potovanja preizkusila tudi na terenu. Po pričakovanjih sva spoznala, da je bavarski crossover zahvaljujoč štirikolesnemu pogonu kos tudi nekoliko zahtevnejšem terenu, največjo omejitev pa seveda predstavlja oddaljenost od tal.

BMW X2 smo imeli na testu že v poletnem času lanskega leta in med drugim me je takrat zmotila precej trša vožnja, kot bi si jo želel. Seveda je bil takratni testni primerek obut v 19-palčna aluminijasta platišča in nizko profilne letne pnevmatike, ta pa v le 17 palčna aluminijasta platišča z zimskimi pnevmatikami, a vseeno moram priznati, da sem imel pred začetkom potovanja pomisleke ravno glede udobja. Na srečo so manjša platišča ter mehkejše bočnice zimskih pnevmatik poskrbele za povsem udobno vožnjo, kar je bilo pravo olajšanje. Najboljši del najinega BMW X2, je bil zagotovo bencinski motor, ki sva ga bila tako vesela. Vrhunski pogonski sklop 2,0 turbo bencinskega motorja z močjo 192 konjskih moči in 280 Nm navora nama je resnično zlezel pod kožo. Vas zanima poraba? To boste lahko prebrali na koncu članka, saj sva bila nad njo presenečena tudi midva. Dan se je kmalu prevesil v noč, kilometri pa so kopneli in ob približno 20 uri sva prispela na cilj. Med vožnjo sva se redno menjavala, zato sva na cilj prišla dokaj spočita,  seveda pa je imel za prijetno izkušnjo veliko zaslug tudi avtomobil, saj je s svojimi odličnimi sedeži poskrbel za udobno vožnjo brez bolečin v hrbtu ali kjerkoli drugje. Najin cilj prvega dne ni predstavljal ženevski avtosalon, ampak francosko mestece Annecy, ki leži v Savoji na severni obali jezera Annecy, kjer naju je čakalo prenočišče.

Kmalu sva šla spat, saj sva komaj čakala naslednji dan. Sonce naju je prebudilo in polna pričakovanja sva zjutraj vstala, ter kar se da hitro odpravila proti razstavišču. V trenutku, ko sva prestopila prag vhodnih vrata salona, sva zagledala številne jeklene lepotce vseh možnih znamk in predelovalcev. Najprej sva seveda odšla na razstavni prostor BMW, kjer so naju čakale največje novosti znamke, kmalu pa se je začela tudi njihova tiskovna konferenca. Tam nam je BMW predstavil predvsem svoj naval hibridov, nama pa je bila najbolj všeč prenovljena serija 7. Navdušena sva bila tudi nad razstavljenim novim BMW M340i M Performance, ki trenutno predstavlja sam vrh v svojem segmentu. Nisva imela veliko časa, saj sva imela zelo kmalu tudi intervju z višjim podpredsednikom BMW i oddelka Robertom Irlingerjem, ki naju je seznanil z bodočimi načrti elektrifikacije in prihodnostjo električnih avtomobilov znamke BMW.

Drugi dan sva imela nekoliko več časa, zato sva si ogledala tudi mesto in tudi tam ni šlo brez fotografiranja, saj je samo mesto Ženeva naravnost fantastično! Pa tudi vreme je začelo sodelovati, kar je bila le še pika na i.

Kako se je BMW X2 20i izkazal kot potovalni avtomobil? Kot pravim, naju je povsem pozitivno presenetil in ga lahko zato brez težav priporočava vsem, ki bi imeli BMW X2 tudi za daljša potovanja. Sedaj pa še poraba, ki vas zagotovo zelo zanima. Z velikim navdušenjem lahko povem, da je navkljub zelo zmogljivemu bencinskemu motorju in štirikolesnemu pogonu skozi celotno potovanje povprečno porabil le 7,8 litrov bencina na 100 prevoženih kilometrov, kar se mi za ta pogonski sklop zdi izjemno dober rezultat. Še posebej ker nisva vozila ravno počasi, precej časa pa sva preživela tudi v kolonah. Sprašujem se ali se sploh še splača kupiti dizla, ki verjetno v tej konfiguraciji ne bi porabil prav veliko manj. Skratka zahvaljujem se BMW Group Slovenija, ki so nam omogočili prijetno potovanje na avtosalon v Ženevo ter BMW X2, ki je res predstavljal prijetnega sopotnika na več kot 2000 kilometrov dolgem potovanju.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code