BMW si je na letošnjem ženevskem avtomobilskem salonu odločil pretresti svet električnih in hibridnih avtomobilov s kar štirimi novimi hibridi, dva pa sta dodelana.

Govorimo seveda o BMW 330e, BMW X5 xDrive45e, BMW 745e ter povsem novi hibridni različici BMW X3, ki smo ji posvetili povsem ločen članek. Harold Kruger je na tiskovni konferenci povedal, da so del modelne ofenzive kar 10 novih modelov, ki bodo z bavarskih proizvodnih trakov zapeljali do prihodnjega leta. Pravijo, da BMW elektrificira brez kompromisov in na dosedanje izkušnje jim kar verjamemo.

BMW 745e (745Le/745Le xDrive):

Najmočnejšo hibridno različico serije 7, ki tokrat vključuje celo šestvaljnik smo sicer omenili že v članku o novi seriji 7 pa vendar je tukaj vseeno krajši pregled, saj si hibridna serija 7 to zasluži. Vse tri elektrificirane različice nove serije 7 bo poganjal enak hibridni pogonski sklop, z vrstnim šestvaljnikom v glavni vlogi. V kombinaciji z elektromotorjem bo zagotavljal 394 konjskih moči, kar bo dovolj za pospešek do stotice med 5.1 in 5.3 sekunde. Električni doseg se bo gibal med 54 in 58 kilometri za 745e, med 52 in 55 kilometri za 745Le ter med 50 in 54 kilometri za različico 745Le xDrive.

BMW X5 xDrive45e:

Pogonski sklop v novem hibridnem BMW X5, ki bo na ceste zapeljal že avgusta letos, bo povsem enak kot pri seriji 7. To pomeni enakih 394 konjev skupne moči, pospešek pa bo znašal nekoliko počasnejših 5,6 sekunde. Kjer bo povsem ‘povozil’ hibridno serijo 7 pa je električni doseg, ki bo tukaj znašal do 80 kilometrov, kar pa bo že zadostovalo za dnevno potrebo večine kupcev. Možnost lokalno čiste vožnje, kot so jo poimenovali na tiskovni konferenci, v tako praktičnem in kvalitetnem paketu kot je BMW X5 je res privlačna izbira za vse, ki trenutno še razmišljate o nakupu dizelsko gnanega premium SUV-a.

BMW 330e:

Prva hibridna različica nove serije 3 je zagotovo ena najbolj pričakovanih. Poganjal jo bo bencinski štirivaljnik in električni motor, ki bo energijo črpal iz baterijskega paketa najnovejše generacije, podobno kot pri novem BMW X3 xDrive30e. Sistemska moč bo znašala 252 konjskih moči, ki pa se bo lahko zahvaljujoč standardni XtraBoost funkciji za nekaj sekund poveča za kar 41 konjskih moči. To bo dovolj za pospešek do stotice v vsega šestih sekundah, električni doseg pa bo znašal okroglih 60 kilometrov, kar je skoraj 50 odstotkov več od predhodnika. Na ceste bo zapeljal julija letos.

Omeniti velja še modela BMW 225xe ter BMW 530e, ki imata zahvaljujoč vgradnji baterijskih celic zadnje generacije z večjo kapaciteto, ob enaki fizični velikosti sedaj podaljšan doseg. To bo zagotovo zadovoljilo še zadnje skeptike, ki še sedaj ne vedo ali bi se odločili za BMW 530d ali za BMW 530e.

Fotograf: Jan Gregorin

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code