Ko mislimo, da se bliža konec mahinacij, se določeni iz dneva v dan znajdejo v večji luknji neresnic in zavajanj. 

Iz Avto Aktiva smo bili prvič (javno) seznanjeni z njihovim slabim poslovanjem – pred tem smo sicer to vedeli, vendar iz njihove strani to nikoli ni bilo priznano, kljub možnemu vpogledu v same bilance podjetja. Edini vidik, ki trenutno Avto Aktiv Intermercatus rešuje pred popolno likvidacijo je (ne povezano) poslovanje v Ukrajini, kjer se ukvarjajo s prodajo vozil znamk BMW, MINI, Rolls-Royce in Aston Martin. Govori se o vsoti šestih milijonov evrov dobička, vendar nihče odkrito ne prizna, da ta denar prihaja le iz Ukrajine in zanemarljiv del izvoza znamk Jaguar in Land Rover iz Slovenije na Kitajsko.

Vse nebuloze ter zavajanja s strani vodilnih, ki neresnice delijo skozi plačane PR članke, jasno nakazujejo na nepoznavanje osnov kooperativnih pravil, (gibanja) trga ter ekonomije same.

Ker vemo o trenutnem položaju največ, smo seznanjeni z največjo količino KREDIBILNIH informacij in vsako stvar natančno preverimo, vam lahko stvar v celoti razložimo. V slovenskem mediju Finance se govori o nekakšnem “združevanju podjetij” (Avto Aktiv Intermercatus in Wallis Motor Ljubljana), vendar sploh ni tako. Klaus Berning bo preprosto kupnino podjetja prejel v delnicah in ne denarju za slovenski del Avto Aktiva. To je za prevzemnika, WallisAuti nyrt., ugodnejša ter ekonomsko bolj logična rešitev, saj tako ne posegajo po posameznih delih premoženja, s katerim drugače razpolagajo ob nakupih.

Situacija je kristalno jasna, le če si človek želi videti resnico.

Po podatkih iz budimpeške borze in objav AutoWallisa je povsem jasno razvidno, da je tak način popolnoma normalen v dotičnem primeru – prevzema manjših trgovskih verig ali drugih tarčah podjetja, ki v naglici poskušajo zapustiti tržišče. Še vedno pa obstaja odprto vprašanje o odločitvi javne agencije Republike Slovenije za varstvo konkurence, glede na to, da le-ta še ni bila seznanjena s postopkom in vloge še vedno ni prejela.

Pri obeh podjetjih se že v samem stiku z javnostjo kažejo ogromne razlike, razlike, ki si jih v trenutni aferi majhno podjetje, kot je Avto Aktiv, ne more privoščiti. Direktor Wallis Motor Ljubljana, Blaž Urbanija, skladno s kooperativno prakso ne daje nikakršnih izjav, v nasprotju z Avto Aktivom, ki že na ves glas določa in deli strateške iztočnice prevzemnega podjetja. Čemu potemtakem vodstvo Wallis Motor Ljubljana sploh eksistira? Zakaj se slednje podjetje drži prakse in molči o še nerazrešeni zadevi, hkrati pa si Avto Aktiv ob reševanju lastne katastrofe, bega s trga, dovoli komentirati dani položaj? Avto Aktiv Intermercatus, ki v tej enačbi predstavlja podjetje v prevzemu, brez zadržka razpolaga z generalno taktiko kupca.

Kdo je tu nor? Kdaj je plen koval plan plenilcu?

Gospod Matjaž Poropat si – kot zdaj že dejansko nepomemben člen celotne zgodbe – v konkretnem položaju dovoli razpolagati s prihodnostjo podjetja, ki ni več v njegovih rokah. Prav nič še ni znano glede konkretne prihodnosti Avto Aktiva, kot ga poznamo danes.

»Z združitvijo se bomo izognili bitki na razmeroma majhnem trgu, obenem pa bomo v novem, dejansko skupnem podjetju ohranili vse zaposlene je brez kakršnikolih pooblastil komentiral Matjaž Poropat.

Lokacije, zaposleni, vodstvo… vse to, do uradne izjave Wallis Motor Ljubljana, ostaja neznano, prav tako ni govora o domnevnem “skupnem podjetju”.

Wallis Motor Ljubljana je samostojno podjetje v lasti delniške družbe AutoWallis Nyrt., in združenje s tako majhnim “igralcem”, bi predstavljalo precejšno nazadovanje. Poročati o nekakšnem združenju je popolnoma skregano z logiko ter odkrito zavajanje slovenske javnosti ter vseh ljudi, ki se jih situacija zadeva. Glede na to, da se sedaj dejansko prikazuje celotna slika dogajanja, sploh ni neverjetno, da je slovenski del Avto Aktiva v tako nelagodnem položaju.

Sodeč po vodstvu nas nujni poseg ukrajinske veje podjetja ne preseneča!



NADALJEVANJE: 

EKSKLUZIVNO: AutoWallis je zavrgel vsa namigovanja o združitvi podjetij in s tem omenjene osebe postavil na laž!

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code