Posel je zaključen! Madžarski gigant Wallis je s podpisom dogovora uradno prevzel Avto Aktiv Intermercatus.

V uredništvu BMWBLOG Slovenija, smo že novembra 2020 – kot prvi v Sloveniji – poročali o zelo verjetni hegemoniji madžarske transnacionalke. Glede na to, je bil posel uradno včeraj, 9.9.2021, sklenjen, je zelo verjetno, da bo celotna kupčija do konca leta že izpeljana – navsezadnje prevzem Avto Aktiva ni majhen posel in bo zahteval kar nekaj organizacije.

Iz zelo zanesljivih virov znotraj Avto Aktiva smo izvedeli, da je skupina Wallis včeraj uradno podpisala dogovor o prevzemu podjetja Klausa Berninga. Novembra 2020 je bilo že podpisano pismo o nameri začetka pogovorov in ocenjevanj premoženja družbe Avto Aktiv Intermercatus Slovenija, a se je posel sklenil šele deset mesecev kasneje.

Klaus Berning, nekdanji drugi mož Porscheja upravlja s trgom vozil v Sloveniji kot tudi v Ukrajini (čeprav ne gre za ista podjetja). Z dogovorom med skupino Wallis in njegovim Avto Aktivom, pa je hkrati moral sprejeti dogovor, da se povsem odstrani iz slovenskega avtomobilskega prostora in tako lahko nemoteno deluje na ukrajinskem trgu.

Kot sem že povedal na samem začetku, je v našem podjetju dolgoročna vizija postati številka ena za znamko BMW v Sloveniji. To je definitivno.

Matjaž Poropat za BMWBLOG.si (2016)

Pred dejanskim začetkom procesa prevzema Avto Aktiva, pa bo potrebno oddati vlogo na Javno agencijo Republike Slovenije za varstvo konkurence (AVK), katera mora odobriti posel prevzema.

Po več letih nestabilnosti na trgu, po dolgi dobi agonije ter zbadanja s strani Klausa Berninga, bosta v Ljubljani in okolici končno zavladala mir ter stabilnost. V samo zadnjih desetih mesecih smo bili priča nemalo različnih varijacij zgodbe o morebitnih prevzemih – v javnost je celo prišla lažna informacija, da naj bi Avto Aktiv prevzel Wallis! V našem uredništvu smo direktorja AAI – Matjaža Poropata – postavili na laž in na koncu, z današnjim dnem, dokazali, da poročamo o legitimnih ter kredibilnih informacijah, ki so podkrepljene z dejstvi.

Hkrati tudi nismo seznanjeni s stališčem BMW Slovenija, ki pa kot krojitelj določa strategijo trgovske mreže. Po realizaciji te kupčije bodo v Sloveniji torej le še trije trgovci (Wallis, Selmar, Makoma). Glede na to, da bo skupina Wallis, ki bo (po končanem prevzemu) imela kar 66% tržni delež v Sloveniji, edino podjetje, ki bo lahko razpolagalo z načrti ter imelo pristojnost za komentiranje nadaljnjih potez podjetja!

Še vedno pa ne vemo ene ključne ter verjetno najpomembnejše stvari v celotni zgodbi… kaj bo z zaposlenimi? Kaj bo z ljudmi, ki predstavljajo to podjetje in tistimi, ki dejansko ustvarjajo dobiček? Najverjetneje jih bo skupaj prevzel Wallis, vendar podrobne informacije še niso jasne.

Vse nadaljne podrobnosti, bomo z vami delili takoj, ko bomo prejeli zanesljive informacije!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code